DAGEN

Hej alla fina läsare! Idag väckte mamma mej för vi skulle åka till liljeholmen och köpa ett nytt överkast till min säng, men de blev lite mer shopping, haha♥ Kollade runt typ i alla affärer men egentligen letade jag efter en väska för mina börjar bli så gammla o fula! Såklart hittade jag ingen, utan jag hittade de jag behöver minst av allt istället.. Leggigns! Har typ 10 st redan (oops!) aja.. Älskar att shoppa och ha på mej nya kläder så.. 
 
 
Beige stickad: 299:- cubus
usa leggings: 149:- kapphal
trosor: 6 st för 160:- (REA) 
rosa leggings: 149:- HM
svarta leggings: 99:- HM 
Virkade shorts: 149:- HM 
3 ringar: 79:-  gina tricot
Mer frågor? Bara skriv en kommetar :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback