min dag?

Gick upp ganska tidigt idag för att möta Jennifer o Moa, men ändå så blev de inte tidigt :/ Tror jag gick upp vi nio men kom ändå inte iväg för än vid halv 12.. bara för vi inte kunde bestämma vart vi skulle vara, men de löste sej till slut.. Åkte till Jennifer och så möttes vi där.. haha, jag o Jennifer trodde vi hade bästa ideén men tydligen inte, vi ville åka till eriksdalsbadet, men inte Moa :( Så jag och Jennifer har bestämmt att göra de imorn :D ♥
Vi drog istället till Ikea? haha, gick runt o kollade lite, o jag och Moa blev typ helt kära, hon vill ju ha sitt i lila nyans, jag vill ha typ latte o brunt! Så vi gick runt o bara njöt av allt fint! Och Jennifer gick bara efter, stackaren!!
 
Media markt gick vi också in på för jag skulle kolla på en data o Jennifer o Moa ville sitta i masage stolar :D
Satt där i typ en halv timma!
När vi åkt hem ringer mamma o säger att vi ska tillbaka dit o kolla på data igen för hon ville också se om de fanns nån bra, o jag hittade typ 4 stycken jag gillade, blev kär i en rosa, men den va inte så bra så aa.. ♥ men vi hittade en som jag ska få nu.. Sen blev de pizza när vi kom hem. ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia Andersson

Massagestolen som din kompis sitter i har jag i mitt rum! Haha! ;) <3

Svar: Skojar du? vilken lycko unge du e! <33
michellehelenius.blogg.se

2012-07-06 @ 23:37:12
URL: http://sofiasworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback