NU KÖR VI IGÅNG IGEN

Nu är designen nästan klar.. Och jag börjar blogga igen! 
sov hos jennifer till idag och vi har inte gjort något speciellt mer än att spela Mario på Wii, haha ♥ Idag åkte jag hem vid lunch för hon skulle städa osv.. Sen jag kom hem jag jag bara städat och legat i soffan med datan i knät och fixat designen.. Snart ska jag hoppa in i duschen och duscha extra länge ! Ååh, är så sugen på en lång varm dusch, haha, min favorit! Hörs! :)
Jag tipsar Provost till dej som vill ha plattare hår! Detta schampoo gör att ditt hår blir lite plattare, inte helt platt men ganska :) Finns på nästan alla affärer! Jag köpte de på coop så.. Men de finns på dom flesta frisörer och andra mataffärer

Kommentarer
Postat av: Silvia

Superfin blogg :)
Du är så vacker :D

2012-07-27 @ 17:57:01
URL: http://slm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback