hemma från skolan, och kl är halv 6!?

Haha! Nej, men slutade vid tre idag fast jag gick på stöd för att göra ett prov. Men sen fick ag inte göra de? Efter de gick jag Maja och Leo till Mc Donalds. Tog bara en glass men aa. Gjorde inte något speciellt sen tog jag bussen hem. Men under all den tiden i liljeholmen ände lite trevliga saker, men de ska jag inte ta upp högt här, de kanske kommer lite senare.. ♥
 
Nu när jag börjat igen skulle jag bli så glad om ni kunde slänga in lite kommentarer om vad jag ska blogga om? Då blir de ju roligare för er att läsa också? True? :) 
 
 

 
 
 

Kommentarer
Postat av: Saga

Hej Gaaarden du borde göra ett videoinlägg nångång<333

Svar: oj! ja, de kanske kommer någon gång, haha sämst på sånt, men haha, kanske kan försöka någon dag, tack för tipset ! :) <333
michellehelenius.blogg.se

2012-10-11 @ 20:13:32
Postat av: MOA ÖHMAN

Hej Bästavän! Är så glad att du börjar blogga igen! Men många bilder på dig och din vardag i varje inlägg, musiktips, klädestips <3 puss älskar dig min lilla bloggerska!

2012-10-11 @ 20:32:27
URL: http://mojjagojjas.blogg.se
Postat av: ebba

hej fin blogg och allt bra? :)

2012-10-11 @ 21:00:12
URL: http://ebbabieberboman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback