heja, heja, heja!!

Imorse gick jag upp vid halv 8, för att möta jennifer och frida. Vi skulle åka och kolla på Älvsjö AIKs p99 som skulle spela mitti finalen i innebandy :) Vi skulle va hejarklack, den bästa kunde ju vinna 10000 till föreningen typ, men det får man reda på senare... Vi (älvsjö) vann allafall pris för att varit bästa klacken mellan oss och åkersberga ;) Då vann vi massa godis och de gav det till mej, så jag jennifer och nåra andra från vårt jag gick och delade ut massa godis till alla älvsjöare ♥ Men det blev massa över, det tog jag och Jennifer med oss hem. Så vi hade en liten godisjackt, haha! ♥
image description

Kommentarer
Postat av: Moa Öhman

Gud vad söt! Älskar dig Misse <3

2012-04-28 @ 22:06:10
URL: http://mojjagojja.devote.se
Postat av: Helin Malik

Du är sååååååååååååååå söt ♥

2012-05-02 @ 18:05:12
Postat av: Michelle <3

åå, Tack <3 du me! ;)

2012-05-02 @ 20:18:58
URL: http://michellehelenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback