GLAD TJEJ HÄR ASSÅ?

Assist blev de ju idag! Mötte Jennifer vid 11 och skulle kolla nya skor och ett pannband till henne.. Sen skulle jag kolla på nya målvaktskläder och ett pannband också :) Vi har ju träningsläger på fredag och då startar hela nya säsongen så, man vill börja med nya saker också! Och mina målvaktskläder är trasiga typ..  Trodde aldrig jag skulle få de.. Men gissa? Snackade med mamma och vi fixade lite så, imorn ska jag gå och köpa dom! Fatta hur gald jag är! :) 
 
ignorera där de står "finns med tryck" .. Föresten, vad tycker ni? :) 
 

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hej va gärna med i min veckans grymmaste blogg tävling.

2012-08-13 @ 22:21:39
URL: http://spystina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback