Pirrit just nu!

Hej! Idag var jag i min nya skola och hade typ möte med lärarna.. Shit vad pirrit de va, men dom verkade ändå jättesnälla! Imorn är de ju första skoldagen och hela jag kommer att sprängas känns de som :) Fast för sörsta gången längtar jag typ till skolan! Träffa alla nya klasskompisar osv! Ellerhur? ♥ Efter mötet där gick jag och mamma till liljeholmens centrum och handlade lite saker till skolan, som en super fin kalender, pennvässare, pennfodral, inneskor, men vi hittade ingen ny skolväska.. Fast jag har hittat en på accent :) aja.. vi hörs imorn.. Så får ni veta mer om första dagen på Blommensberg!... 
 

Kommentarer
Postat av: F▲NNIE

Tack! :)) Okej, vad kul! Vad blev det? :)

2012-08-21 @ 22:39:41
URL: http://ffanniejonsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback