triathlon runt långsjön..

Vaknade runt åtta idag och gick upp, åt frukost, satte på mej kläder och cyklade till saga, för att köra triathlon med laget.. Saga har sjötomt :) (lyx?) haha.. men vi startade hos henne, simmade över till andra sidan, sprang ett halft varv för att komma tillbaka till henne, hämta sin cykel och cykla ett varv.. va faktiskt inte så trött efter, vilket jag trodde! :) Men.. Helt ärligt måste jag säga att alla var hel grymma.. Kom etta, men bryr mej egentligen inte så mycket, tycker alla var så hilma grymma, så jag tycker alla vann! Moa och frida cyklade till och med fel, haha! Mina tjejer you know.. ♥
 

Kommentarer
Postat av: Moa Öhman

Du var grym! :)

2012-08-25 @ 22:30:56
URL: http://mojjagojjas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback