NY DATOR o lite till..

Äntligen har jag fått min dator! Efter ungefär 3 års tjatande så! Haha, ibland lönar de sej att tjata faktiskt :D Idag åkte jag och mamma till kungens kurva o gick till siba för att köpa en dator, jag fick den jag ville ha och den e super bra! de e den jag bloggar från nu :D GLAD tjej hät asså! köpte lite tillbehör som mus o dataväska, men dom lurade oss så vi fick en för liten så mamma ska tilbaka imorn :/  
Sen gick vi till Ikea, handlade lite saker till mitt rum som påslakan, överkast o fina kuddar sen kollade vi lite på saker jag ska få, för vi kunde inte köpa så stora saker nu eftersom vi inte hade bil eller nåt :D Kommer bilder på allt förutom min data o de, men om ni vill se de e de bara o kommetera så kommer de :D ♥
 
Snart kommer Jennifer hit till båten o vi ska bada! de e typ 18 grader i vattnet, men jag badade igår också o de va skönt! :D Så idag blir de mer bad med Jennifer :D Ska snart gå och möta henne så hej sålänge, bloggar kanske senare ikväll om badet :D 
Dålig kvallite.. Jag vet, förlåt, men, men :D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback