Let's go to the beach?

Mötte Moa vid 11 tiden idag och vi drog direkt till långsjön! De va hur skönt o mysigt som helst, Vi solade som värsta nördarna, haha♥ Moa är redan brun, men hon hade en annan sorts bikini i turkiet så hon ville få bort den randen, jag vill bara bli burn! Ärligt talat tycker jag att jag har lyckats ganska bra. Jag blev lite brun allafall, utan att jag har bränt mej ♥ :D Sen vid 2 började alla målen komma och de blev ingen mer sol så vi åkte hem.. Eller jag åkte hem, hon skulle möta upp en annan tjej, för dom skulle snacka lite. Men jag har haft en jättebra dag, med massa skoj, skratt, solande och BAD! Yeey.. juste, Vi badade en gång, men de tog typ 10 minuter för oss att komma i, haha.. Men när vi väl va i va de inte så farligt! Måste dit igen ♥
 

Kommentarer
Postat av: selmahasselblad.blogg.se

oj helt plaatt

Svar: vadå helt platt?...
michellehelenius.blogg.se

2012-06-29 @ 19:26:49
URL: http://selmahasselblad.blogg.se/
Postat av: Clara

Svar: Ja, men det kostar! Priser och så kommer komma upp på min blogg lite senare! Kika in då! :)

Svar: jaha.. kostar de?..
michellehelenius.blogg.se

2012-06-29 @ 22:09:29
URL: http://jonssonclaras.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback