lite annorlunda dag?..

Hej, idag kom Jennifer vid halv 10.. Sen dess har vi suttit vid datorn typ, haha! i typ 9 timmar. Ärligt talat inte bra, men vi fixade designer och de ville inte funka! :( Men till slut få fixade vi de, fast jag är inte helt nöjd, de känns som att de är något som saknas♥ haha.. I mellan har vi varit ute och sprungit 5 km, kört backträning, handlat och ätit.. Vi känner att vi måste ut och träna bara för att alla andra i vårt lag är på läger och har typ 3 timmars träning varje dag.. Men jag är ändå stolt över oss som gav oss ut av egen vilja ♥

Kommentarer
Postat av: bara lite jobbig?

Gud va många hjärtan du använder i dina inlägg! Du använder dom typ istället för punkt?

Svar: Nej de gör jag inte.. i de här inlägget använde jag två!
michellehelenius.blogg.se

2012-06-19 @ 16:10:31
Postat av: Anonym

Varför är inte ni med ert lag på läger?

Svar: lite olika anledningar ;D
michellehelenius.blogg.se

2012-06-21 @ 21:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback