Skolavslutning

Idag va med inte bara sista dagen i 6:an, utan också allra sista dagen på min skola.. :( Skolan går bara upp till 6:an, så nu byter jag och de känns för jävligt ärligt talat.. En stund kände jag bara för att jag vill fortsätta skolan, jag ville inte ha sommarlov, men samtidigt ville jag de. ♥ Ååå, började typ gråta när jag kramade alla, tänk tt jag kanske inte kommer träffa vissa på flera år :'( den känns hemst! Och LÄRARNA då? Dom kommer jag sakna som FAN.. Ingen lärare kan va bättre än Anna o Micke! ♥

Men Skolavsluningen började kvart över åtta, då samlades vi i klassrummet och fikade, fick typ lite papper (om man hade nån sen ankomst eller ogilitig frånvaro, men jag hade inget..)♥ Sen gick vi ner till ett ställe med en sceen och så, och nåra klasser uppträdde, rektorn hade tal och alla som hade vunnit vårt traditionella åsenfråset fick gå upp och ta pris ♥ Helt AWZOME! Efter de gick typ hela klassen till en restaurang och åt.. super mysigt!! ♥
Tack så himla mycket alla lärare o klasskompisar! Jag kan inte beskriva hur mycket ni betyder för mej! Vi måste hålla kontakten!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback