Trodde inte att jag skulle klara dagen..

Hej, idag åkte jag och Jennifer till Moa. Frida sov där, så hon va med en stund, men hon åker till Spanien imorn så hon behövde åka hem o packa.. Så jag, Jennifer o Moa gick till en helt galen park. De fanns en jättestor gunga.. När vi åkte den höll både jag och Jennifer på att spyy! men de va galet kul ändå! ♥ Sen mådde vi så illa så vi gick hem, men på vägen köpte jag en slush, som smakade skiit! Jennifer o Moa köpte varsin klubba, som jag tror smakade bättre! ♥ Sen gjorde vi lite mat när vi kom hem. Som jag senare tänker göra en liten tävling av.. hihi, De kommer nog bli kul ♥

Kommentarer
Postat av: Nora

vart ligger parken? puss :)

2012-06-17 @ 10:19:05
URL: http://noralovina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback