Gröndals parken med några kompisar..

kom hem för ca 20 minuter sen, har varit i gröndal med några kompisar :) Va med Angelica direkt efter skolan.. Vi gick runt i liljeholmen, jag letade efter ett par snygga jeans och en fin tröja! Men hittade inget :( Sen åkte vi till en djuraffär för att köpa mat till Bonnie, men vi hittade mer än bara mat! De fick bli en liten korg/säng till henne, asså så skön, jag skulle kunna lägga mej där! och imorn ska mamma åka och hämta västa coola klösbrädan till henne ;) hihi. Får se vad som händer imorn, vi hörs då! 
 
Men som ni vet, alla börjar ju få läxor och så nu, så att uppdateringen kanske inte är bäst.. Men som ni kanske har mäskt om ni har läst min blogg länge, så älskar jag att byta design! Och jag gillar inte att blogga om inte bloggen ser bra ut.. så de kan också va en anledning till why!? Men nästa vecka kanske de kommer en design! :) 
 
Jag, i en bebisgunga i parken..




Kommentarer
Postat av: TYRA

Ååh vilken fin blogg du har! :)

Va jätte gärna med i veckans blogg på min blogg, http://tyrav.blogg.se/2012/september/avslutas-nar-minst-10-ar-med-valjer-ut-3-vinnare.html#comment :D Kram

2012-09-09 @ 22:14:00
URL: http://tyrav.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback