I´m back!..

Hej på er, de va ett tag sen? sorry för att jag inte bloggat, men de har varit mycket med skolan och jag har helt enkelt inte haft lust :/ Men nör jag har varit borta har de hänt mycket här hos mej! Jag har varit hoss frisören och färgat håret, dock inte helt nöjd, blev inte så stor skillnad.. Sen har jag modellfotats, Kul! Har haft premiär match för sesongen mot Huddinge IK. Och vi vann med 3-1 :) Yeeah.. Massa roliga saker, men nu ska jag börja blogga igen, och dela med mej av allt! 
 
Just nu: Ligger i sängen och skypar med älskade Moa! Hihi.. Har skypat i en timma typ, men de e så skönt, ligga hemma och ha tråkigt.. Men att man har någon man kan snacka med bara! Och till Moa kan man lixom säga allt! ♥ ÄLSKAR DEJ BÄSTAVÄN! 
 
 

 

 

Kommentarer
Postat av: Moa Öhman

ÄLSKAR DIG MED OTROLIGT MYCKET BÄSTAVÄN! :*

2012-09-24 @ 20:58:18
URL: http://mojjagojjas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback