en helt obeskrivligt rolig dag!

hej, sitter hemma nu och bara tar det lunget efter en jättehärlig helg! ♥ igår var jag, Jennifer och Moa hos Frida och hade det super kul. Vi gick ut och fotade massa vid vattnet och åt på max, haha... ♥ jag åt två hamburgare och en meny bara för dom va så små! Sen sov jag och Moa hos jennifer :)
Vi åkte till kngens kurva och handlade sen när vi skulle hem tar vi fel buss, som går åt andra hållet :( Så vi hamnade borta i vårby, sittande på en busshållplats halv tio på kvällen och bussen kom efter 25 min :( alla va skit rädda! Men vi tog oss hem till slut, haha!♥
Har haft ännu en toppen helg med er tjejer, utan er skulle det inte gå!! ♥ Älskar er!
Bilder från igår ↓
image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback