Everything sucks!

Hej allihopa, den här dagen har inte direkt vart så bra. Det började med att mamma kom in och väckte mej försent så jag typ fick stessa som en galning för att hinna, sen i skolan krånglade allt på svenskan datan gick inte igång, kopiatorn funkade inte, powerpointen bara dampade loss, och de gjorde typ jag med efter de...♥ Sen på lunchen gick väl allt som de skulle men sen kommer jag till slöjden och jag o Elvira ska måla, men så blev det tyvärr inte för hela J*vla färgburken sprängs PÅ mej och Elvira så vi fick springa till toan och stå där i typ 20 min men det har ändå inte gått bort, för jag tror inte den där färgen gör det heller :'( Nu har jag lagt mina kläder i badkaret med vatten så färgen får lösas upp lite ♥ Men sen ska jag ju träna och då kommer ju världens finaste dit, så dagen kanske får ett bra slut allafall♥
image description

Kommentarer
Postat av: Sofia

Snälla blogga mer! Jag är desperat! Har inget bra och läsa :'( <3

2012-05-23 @ 20:41:52
URL: http://everydaysofia.blogg.se/
Postat av: Michelle Helenius

ska försöka :) Så mycket jag hinner

2012-05-23 @ 22:01:02
URL: http://michellehelenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback