Moa.. Jag kommer sakna dej!

På fredag åker du till turkland Moa och du vet inte hur hårt de känns inom mej. Gå på träningar, snacka med vänner och bara hänga, men du kommer inte kunna va med och de gör allt mindre roligt :( Ditt skratt och din vilja av att vilja ha kul och hitta på saker kommer inte finnas med på ett tag nu... Du vet, ditt och mitt skratt, tillsammans blir de bara hur kul som helst, men med en halv går de inte ihop.. Jag hoppas du förstår hur mycket jag kommer sakna dej! Älskar dej MOA du e underbar ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Moa Öhman

Älskling vet du hur underbart det där var att läsa? Du fick mig i tårar, log för mig själv och fällde några tårar för att texten var så underbar. Vet inte hur jag ska kunna klara mig utan dig heller, ditt skratt, din glädje, din kärlek, jag kommer inte ha den i turkiet. Det kommer vara kvar här i Sverige, så långt bort. Kommer sakna dig otroligt mycket Michelle! älskar dig gumman!! <3

2012-05-30 @ 18:57:19
URL: http://mojjagojja.devote.se
Postat av: Michelle Helenius

Du kommer finnas med i mina tankar vart jag än går!! <33333

2012-05-30 @ 19:06:45
URL: http://michellehelenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback