onödigt

Egentligen har jag inte ett skit att skriva om, men jag har inte bloggar på hela dagen typ och jag känner att om jag inte bloggar så kommer alla mina läsare säga att jag ska blogg mer... Men asså jag vill inte ha massa korta tråkiga inlägg som typ:
Hej nu e jag i skolan vi ska ha engelska, bloggar mer sen..
Jag vill ha lite längre mer intressanta inlägg. Inte för att va taskig mot dom som skriver såna inlägg, men jag tycker inte de e intresant. skriv en sammanfattat inlägg i slutet av dagen istället, bara ett tips från mej ♥

Men hur som helst, idag har jag inte gjort så mycke, jag vakade vid halv 11 och gick och la mej i mammas säng med datan till kl 2, sen va jag med maja och vi va på den nya gräsplanen på skolgården :) Hej så länge♥
image description
Fick ett sms av Emil, titta vad han och Marcus gjorde ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

Äre typ den där killen Marcus som du är ihop med lr??? :) isåfall grattis! <3

2012-05-19 @ 21:16:38
URL: http://everydaysofia.blogg.se/
Postat av: Michelle Helenius

ja.. tack sofia! <3

2012-05-20 @ 15:02:32
URL: http://michellehelenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback