Helgen..

Denna helg har varit underbar! Inget mer med de. varit med dom bästa, så kul har jag inte haft på länge. Ska snart sticka för att möta Jennifer :) Ska kanske ut och sälja korv, haha? Samla in lite pengar till lag kassa jö. Nästa sommar ska vi till prag, och de är inte en billig resa direkt kan jag tala om! 
 
Juste...! Mitt rum är färdig målat och vi har flyttat in min säng och en hylla.. De kommer bli hur snyggt som helst! Vill visa er, men ni får vänta.. Ingen har sett mitt rum än, inte ens mina närmsta kompisar ;) hihi. Puss på er.. måste dra! 
Bild tagen i veckan :) 



Kommentarer
Postat av: SANDIS - tro på dig själv.

hejhej fin blogg :)

2012-09-04 @ 17:00:43
URL: http://saaandis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback