1 TIMMES BUSSRESA

Har varit ute och sprungit idag och de känner jätteskönt eftersom jag vaknade så sent och bara hade suttit inne hela dagen :) men efter de bestämde vi att jag skulle åka till mormor, så nu sitter jag på bussen på väg dit! :) kommer säkert bli super kul, mormor och jag hittar alltid på saker att göra :) Förresten jag vet inte om jag kommer ha internet där, annars ska jag försöka blogga från mobilen :) Men jag tänkte försöka koppla upp mej på min mobils nät fast jag har ingen aning om hur man gör de har bara hört att de går! Om någon av er vet, snälla skriv en kommentar.. Tack! :)


Kommentarer
Postat av: nathalie

Mys! Hur länge ska du vara där? :)

2012-08-05 @ 10:42:58
URL: http://naxo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback