Nu börjar de bli som vanligt igen.. Spenderar alla dagar med Jennifer :)

Hej på er! Förlåt för att de inte blev någon videoblogg igår, men de blev bara hel kaos! Snacka om att jag inte kan videoblogga!  Men, Har varit i skärholmen typ hela dagen med Jennifer idag. Bloggade därför inte tidigare idag :) Men kände att de var absolut inte min dag idag! Hittade ingenting.. Joo en tvättsvamp och en tandborsthållare.. Jättekul? ♥ Nej men annars är de bara bra med mej! Hur mår ni då och vad har ni gjort idag? 
Imorn går jag till assist med Jennifer :) Hon ska köpa skor och jag ska kolla målvaktskläder ;) Vi hörs!
 
Har ingen ny bild!
Bild från när jag och Jennifer sov på studsmattan.. Måste göras om!! :) 

Kommentarer
Postat av: Malin

svar: funkar det eller? Skapa & Lista AdBox sedan annonskod

Svar: JA! Men vad ska jag göra med annonskoden?? Vart ska jag sätta in den?... :)
michellehelenius.blogg.se

2012-08-13 @ 10:57:29
URL: http://mallemusic.blogg.se
Postat av: Jummi Von Minji - Swedish Ulzzang Blog

SV: tack för svaret ;)

2012-08-13 @ 16:10:54
URL: http://nattstad.se/jummivonminji

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback