Promenad i regnet med en glass i handen..

Slutade vid halv två idag, Gick till cafeterian och köpte en glass men jag insåg sen att de bar ett ganska dåligt beslut eftersom de ösregnade ute, och jag och Evira missade bussen så vi fick gå, då kan jag säga att en glass inte smakade så gott :/  Men jag  Frida och Moa ska sova hos Jennifer att! De blir tacos och bara mysa tror jag.. Typ hundra år sen vi va alla fyra och bara hade de skönt hemma hos någon.. Jennifer står i duschen och Frida smsar så jag passade på att blogga :) Vad häder hos er i kväll då?♥ 
 



Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej Michelle! Fin blogg du har! Kika gärna in på min och var med i dagens blogg! ;) Kram!♥

2012-09-01 @ 17:06:09
URL: http://www.amandaasorling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback