Ussh, fy och BLÄÄ!..

Ibland blir jag så irriterad på blogg.se så jag håller på att spricka!.. Sorry för dålig uppdatering, men jag kan inte göra något åt de, jag hade inget internet hod mormor och den dumma skit appen fukar ju bara ibland, just då när jag som mest behöver den så går de inte att logga in :( Varför ska man behöva internet och massa grejer för att kunna blogga? Hmm.. En irriteran Michelle här! :/ Fast en positiv sak är att jag är hemma nu och troligtvis inte ska bort mer! inte till ställen utan internet allafall :) 
 
Jag har haft det super bra hos mormor! När jag tänker efter har vi inte gjort nåt speciellt. fast ändå haft hur kul som helst.. De har varit dö fint väder, typ 33 i solen och 27 i skuggan! :) Riktig sommar! Vi har bara yrat runt.. Kastat pil, målat, handlat osv :) Hur som helst härliga dagar! Jag älskar dej MORMOR! ♥

Kommentarer
Postat av: Idaaaa

Det brukar funka direkt när man tar bort appen och laddar ner den igen:)

2012-08-10 @ 15:44:05
URL: http://idaswag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback