Skåne, Ystad..

Uuuh.. Har suttit i bilden typ hela dagen. Åkte från stockholm vid halv åtta imorse o kom fram vid fyra. Under bilresan stannade vi typ 3-4 gånger för att äta, sträcka på sej, få lite luft och för att vi hade en liten 3åring med i bilen.. Lilla Ludde, min kusin! ♥ Hade de jätteskönt i bilden.. haha, jag sov typ 3 av 7 timmar i bilen.. Va grymt trött, jag va tvungen att gå upp 6 ! Jag som brunkar sova till lunch, så de va ju inte så konstigt att jag somnade :) 
När vi kom fram ville jag bara lägga mej i soffan o vila, men neej.. Jag fick springa runt med Ludvig o leka med bilar, bygga lego o låtsas att vi skulle gå till jobbet o kolla på fiskar? haha! ♥ 
 
har inte kunnat uppdatera tidigare idag, bara för internet krånglar här nere! värsta jag vet, när jag inte kan blogga. Så bli inte ledsna/sura eller något ifall de inte kommer något inlägg, men jag gör så gott jag kan :) Kanske kommer ett godnatt inlägg, hihi. Vi får se! ♥ Ha det bra! 
 Mitt rum här i skåne :) 

Kommentarer
Postat av: ida

åh, mysigt det ser ut!

2012-07-18 @ 14:37:05
URL: http://myrins.blogg.se
Postat av: bella

ser jättemysigt ut :)

2012-07-18 @ 17:24:30
URL: http://rememberthiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback