Ystad djurpark!

Idag åkte jag, farfar, min farbror och min kusin till Ystad djurpark.. Kan inte säga så mycket om de utom att de va helt fantastiskt! Alla djur och allt. De fanns typ allt möjligt.. Zebror, kameler, grisar, kor, gätter, kaniker, apor, åsnor, hästar, strutsar.. OSV :) Men de häftigaste av de var nog att de var inte så tillgjort som på skansen! Skansen ligger typ mitt i en stad, och dom har verkligen byggt upp de för att djuren ska va där.. Men här va de så homla underbart djurens hagar va lixom mitt i de stora landskapen och de var inget som var tillgjort.. de var gamla lador och så.. De kommer bilder ↓
 
Haha! Sötast ju! ♥

Kommentarer
Postat av: Amanda

Asså Michelle! Du är så himla fin!<3 Vill också se ut så ju! :)<3 Skit fina bilder, vad har du för kamera? :*

2012-07-20 @ 18:00:30
URL: http://www.amandaasorling.blogg.se
Postat av: caarroos.

Förlåt för sent svar!

allt är bra med mig själv? :) och ja,jag håller med om att bikinin var fin/snygg som du kommenterade :)<3

2012-07-21 @ 10:18:25
URL: http://caarroos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback